Условия за връщане или замяна на MOJO.BG

I. ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТИ

1. След получаване на стоката, клиентът има право да върне закупеният артикул, а MOJO.bg да го приеме, без да дължи обезщетение, като са спазени следните условия:

- Стоката е във вида, в който е получена.

- Запазен добър търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена).

- Не са налице повреди и видими белези, причинени от употреба.

- Запазена оригинална опаковка, етикети, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.

- Надлежно попълнен протокол за връщане или замяна на артикул

2. Според Закона за Електронната Търговия и Закона за Защита на Потребителя, в случай, че решите да върнете продукт, то можете да го направите в срок от 14 дни от датата на получаване му.

3. Връщането се осъществява с предварително известие от Ваша страна чрез телефонно обаждане на телефон +359 885 655 870 или на имейл адрес sales@mojo.bg, като стоката трябва да бъде изпратена на адрес :

България, гр. Русе 7000

Еконт, гр. Русе офис Хан Крум

MAКСИМ 2020 ЕООД

4. За улеснение на клиента, като неразделна част от документа за извършена доставка, присъства ПРОТОКОЛ ЗА ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА НА ПРОДУКТ.

5. Транспортните разходи за връщане на продукта са за сметка на клиента.

 

II. ЗАМЯНА НА ПРОДУКТИ

1. След получаване на стоката, клиентът има право да замени закупеният артикул с друг, а MOJO.bg да приеме замяната, без да дължи обезщетение, като са спазени следните условия:

- Стоката е във вида, в който е получена.

- Запазен добър търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена).

- Не са налице повреди и видими белези, причинени от употреба.

- Запазена оригинална опаковка, етикети, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.

- Надлежно попълнен протокол за връщане или замяна на артикул

2. Според Закона за Електронната Търговия и Закона за Защита на Потребителя, в случай, че решите да замените продукт, то можете да го направите в срок от 14 дни от датата на получаване му.

3. Замяната се осъществява с предварително известие от Ваша страна чрез телефонно обаждане на телефон +359 885 655 870 или на имейл адрес sales@mojo.bg.

5. За улеснение на клиента, като неразделна част от документа за извършена доставка, присъства ПРОТОКОЛ ЗА ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА НА ПРОДУКТ.

6. При разлика в цените на заменените артикули, съответната страна дължи разликата в стойността на продуктите на другата страна.

7. Транспортните разходи за извършване на замяната на продуктите в двете посоки са за сметка на клиента.